Monday 18 June 2012

PART 1


 Salam...

Terfikir di kepala ku ni, `pernah tak kamu disalahkan, tapi kamu tak tahu apa kesalahan kamu.' Dia larikan diri tanpa memberi kamu peluang untuk membela diri? Pernah.....??? So sadis kan?

Peristiwa tu berlaku bertahun-tahun sudah....waktu tu aku tak memperdulikan, tak kesah nak minta penjelasan, sebab dan alasan....kesian aku.Sejak akhir-akhir ni, aku menyoal diri sendiri...kenapa lah aku ni lurus bendul....ya kan aje apa pun yang dia cakap.Baru sekarang nak tahu...takde pekdah nyer...they have gone...gone with the wind...huhu...sedey ke aku? (tak pasti) terkilan aje...sebab...kelurusan aku ni. Aaishh...

Sebenarnya aku terjumpa sesuatu @ somewhere...puas hati, akhirnya Allah tunjukkan jugak apa yang aku nak tengok. Buat masa ni, aku intip dendiam dulu...slowly....and steady...allah murka orang yang gelojoh :-p
Banyak benda lagi yang aku nak tau...sabar...itu 1/2 daripada IMAN. ^_*

2 comments:

  1. Penah gak rasa mcm ni. Then wat bodoh je. And also found out later... but if i knew then, i will tell myself. Sudah gini Jalan yg ALLAH bagi kat aku. terima je laaa.. ye dok?

    anyway.. bab intai2 dari jauh tu. ML setuju sgt2 hehehe... ALLAH MAHA MENGETAHUI and kita sekadar bersabar n tungguuu - let us see what's NEXT..??

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...sikit2 dapat tengok pic...sikit-sikit nanti dapat la info lain pulak... :))

      Delete