Friday 12 April 2013

BAHAGIA KE KITA JIKA

KESIHATAN MERUDUM.
Salaam....

Apa pelik benor entri kali ni....

Tak pelik tapi ramai dikalangan kita tak kesah pun bab2 menjaga kesihatan ni. Puaslah dikongsikan sesuatu, tak lut jugak...*lut tu bahasa kg...maknanya tak berkesan* Sayang betul manusia ni nak laburkan untuk kesihatan. Berapa ramai yang prihatin...yang terus buat keputusan tanpa bertanya pendapat kat jiran sebelah yang tak dengar tentang sesuatu yang baru kamu dengar? Heeee...pelik tapi benar.
Randomly memang ada kesedaran tapi....bab kehendak lebih diutamakan, jap lagi terfikir peruntukan untuk berlibur tak cukup....nak beli jajan tak ada pulak......dan berbagai2 alasan. Hmmm....*sighs*

Korang pernah tengok DETOXIFIER PLASMA BIO SAFE? EH! terbalik sudah ni...BIO SAFE PLASMA DETOXIFIER. Haaa...baru betul! Aku suka benda ni sesangat, sebab boleh nyahkan racun didlm makanan kita, kat sayur...fruits...telur pun boleh...toys...utensils...eh! macam2 lagi...beras pun boleh, sebab kan masa padi tu kat pokok lagi, disembur dengan macam2 racun....haaaa...korang pernah terfikir tak ni? Aku pun baru tadi dibagitau...memang iya jugak kan...

Tengok pic kat bawah ni ler bende yang aku ceritakan...sooooo practical! Hope to get one, soon..in shaa Allah. Korang tak nak? 


pinjam pic dari website  rasmi mende ni...hehe jgn sue ya
 Corat coret ej: tiap rumah wajib ada item ni...

 Korang rasa berapa persen (%) kepentingan alat ni dalam setiap rumah kita? Tahap compulsary aku rasa. Selama ni aku rendam jer dalam air yang dibubuh garam...kata mak aku, buang racun. Tak sangka pulak ada alat yang pintar yang boleh nyahkan racun dari makanan mentah. Terujanya...must get this, in shaa Allah. Korang macam mana pulak? Masih nak fikir lagi? Tak sayang ke...keluarga korang......


Rumah besar tersergam mcm istana



No comments:

Post a Comment