Thursday 29 December 2011

KABAR TENTANG SESEORANG.....

`message received' suara dari handphone aku, time tu baru aje driving out dari parking shopping mall. well, jap..jap...aku membebel sendiri. kawan kt sebelah tanya, bunyi apa ek..aku pun ulang la untuk dia `message received' ...owhh...jwb dia. sempat bukak msg box ok, baca sekali imbas. gulps! sape ni? aku pun pakir kereta di pinggir @ tepi or whatever bangunan shopping mall tu la..tarik handbrake. Ulang baca message tadi tu...`Salam...ayu..ko kenal dak zizan jantan tak? Dia koma skrg ada di icu hospital melaka..jangkitan kuman pada jantung..'

aku terdiam....immediately reaction was; terbayang muka dia...jelas. tindakbalas biasa pada semua orang kan..`hukum tarikan' @ law of attraction. 

siapa dia...? tak penting siapa dia pada aku. aku tau komplikasi virus infection ni, that's the matter to me now.
aahh...sejak arwah abah dulu, lama tak dengar kabar yang sewaktu dengannya. cuma kali ni aku lebih pandai kawal diri. tapi kan...serius, sampai detik ni, aku rasa macam blur tau..blur ke? kesan terkejut sebenarnya..
harap dapat melawat dia, hujung minggu ni. insyaallah..

No comments:

Post a Comment