Monday 27 August 2012

Doakan saya...


Setelah lama beristirehat..berbulan-bulan..akhirnya tiba lah masanya untuk saya menyerah diri (haha..) apa-apapun inilah yang terbaik..saya tak pernah mengeluh, merungut ataupun marah-marah...takdir saya tidak kan sama untuk semua orang, kan? Saya anggapkan ini ujian dari Allah, Allah tidak akan timpakan ujian melebihi tahap kesanggupan hambaNya..kan? saya percaya ada hikmah disebaliknya =)

Kita kena bersangka baik padaNYA...DIA lebih mengetahui apa yang terbaik buat hambaNYA. Kesakitan, kekayaan, kemiskinan, kesusahan dan etc tu lah bentuk-bentuk ujian Allah..diberi kaya..bersyukur ke kita? diberi sakit..insaf ke? Muhasabah...semoga saya menjadi manusia yang lebih baik, anak yang solehah, kawan yang lebih baik...muslimat yang lebih baik juga..

Disebabkan saya akan berehat dikatil hospital, mungkin saya tak kan berkesempatan untuk berONline seperti selalu..jadi saya tinggalkan entri ni untuk yang rajin menjenguk blog saya..mengharapkan ada entri baru..minta maaf bebanyak, minda jadi tumpul, tandus sejak dua menjak ni. Al maklum banyak betul sel2 saya yang kena tembak...haha...

Sepeninggalan saya ni, harap ada berita baik-baik menanti kepulangan saya nanti ya... ;-) Saya pasti akan dapat Koala bear & Macadamia nuts honey coated from Australia...wahahahaha....(ordered ok!) dan bday present tak dapat lagi ni...galaxy tab..owhh lumayan ni. 

p/s: nak datang visit boleh aje...tapi pastikan bawak fruits ok? (amboiiii...demand!)


No comments:

Post a Comment