Tuesday 28 May 2013

BIKERS KENTAL ~ movie

JOM BIKERS....RAMAI2 KE PANGGUNG
BUNYI ENJIN SUPERBIKE .....
MEMANG AKU PUN JADI MACAM BIDIN SENGAL
TAK MENAHANNNN

Salaam semuaaaa

Lama kan aku tak update blog ni...lama giler, siutttt
Sebab aku rasa tetiba idea jadi tumpul...ntah apa yang merasuk...perghh merasuk pulakkk ha ha ha...sabau jer la...takpe kali ni aku nak citer pasal movie yang tengah hangat dipasaran sekarang ni; BIKERS KENTAL. Korang dah tengok ke?
Sesape yang suke superbike...moh ler tgk...sape yg suke Zizan...pegi la tgk movie ni....(lawak dia buat aku rasa nak sekel2 jer paler dia....oops jgn marah yo Bidin al-zafar ke nama dia :p )

Aku pegi petang semalam, bertemankan Lynaza Ali & Fiona Ali...pona pose tau...sian dia kitorang ngup ngap ngup ngap mkn pop corn depan dia...dia relaks jer...iskk...iskkk....sori ek ...tu la dugaan pose....ok cop! sambung movie yg kitorang tengok semalam...makkkk aaaaiiiii.....ok, meh aku citer sikit laaa...nanti korang terpinga2 plak..apa lah minah ni menceceh...tak tau pokok pangkal citer kan....ginii....

Cerita ni kisah BIDIN, subjek utamanya. Dia pekerja kat 1 biker's garage...jual motor, accessoriex dan yg sewaktu dengannya laaa. Dia memang OBSES GILER dengan superbike...(aku pun...hehe) Nak dijadikan kisah, suatu malam dia ternampak 1 manusia dah kena tembak, duit 1 beg....hmmm....winks....winks....lepas tu dia hilangkan diri, seminggu kut....alih2 dia muncul semula dengan menonggang superbike idaman dia ke tempat keje dia...muka berlagak siut...maklum ler dah dapat superbike...lengkap aksesori...(panas2 radang ko pakai jaket, but....padan ler muka ko bermandi poloh ha ha) baru la layak melepak dengan geng bikers kann...kann...haaaa...citer BIDIN AL-ZAFAR pun bermula dari sini.....

Nak tau kisah seterusnya? Pegi la ke pawagam....tengah havoc ni...lagipun skool holiday kan....redah ler...nanti dah tengok, kasi komen korang kat sini tau?  Tu laaa....skool holiday sudah kan....ENJOY UR HOLIDAY semuaaaa....geng aku tengah holiday kat Avatar...semua foc beb! Takpe....tunggu turn aku pulak lepas ni ke Korea...winter sonata...aku pasti datangggg....tungguuuu

Chow weiiii....sampai saat ni aku rasa nak sekel2 paler si Bidin sengal tu...:p


Pic aku borrow from page red garage....pinjam tauuu ;)

No comments:

Post a Comment