Wednesday 7 November 2012

Kesan..Kau yang Terindah

Salam...
Hari ni dan beberapa hari yang lepas
saya asyik terdengar kawan sebelah ni `play'
lagu Alyah ~ Kau yang Terindah

foto ehsan encik Google

Pastu sorang menyampuk..
'bila dengar lagu ni, terbayang
Neelofa baring kat pantai..'
Saya pulak sambung..
'...pastu terbayang syamil menari dengan
alisya...pusing-pusing..'

Haha..hebat kesan drama ni pada saya
sebenarnya. Sweet..sopan...cara
Eirma Fatima adunkan
pembawakan watak pelakunnya.
Didalam kepala saya ni
timbul pertanyaan
~ ada ke lagi lelaki yang macam syamil tu?


Maksud saya karakter / sifat penyabar,
bertimbang rasa, penuh rasa kasih sayang  and etc.
Saya jatuh cinta dengan Syamiel di
dalam drama ini, 
ulang ya...watak syamiel tu.

Akhir cerita yang sangat indah,
tidak keterlaluan...tapi sangat
bermakna...perghhhh saya rindukan
kedua watak utama drama ni.

No comments:

Post a Comment