Wednesday 7 November 2012

FARID & DIANA

Salam...
Saya tak pernah tulis tentang artis, sebab bukan bidang
saya plus saya tak minat nak tulis tentang artis..
hehe...saya bukan wartawan!

But since 3/11, saya terpandang banyak
berita tentang artis yang baru aje 
memeterai ikatan sebagai 
suami & isteri ini saya saya
heppi for both of them...rasa seronok...
dalam hati mendoakan semoga
ikatan tu berkekalan bahagia
hingga ke akhir hayat.

Dalam komen-komen yang ditulis peminat/
pengikut Farid, ada juga yang 
mendoakan /mengharapkan yang
sebaliknya, hati saya jadi panas!
Tak tau kenapa...

Biarpun kedua-dua artis ini tidak saya
kenali secara peribadi, melainkan
melalui media cetak dan filem, drama 
lakunan di tv..tapi apa salahnya
kita mendoakan yang baik-baik
buat keduanya, kan?

Saya pinjam dua gambar ni dari fb Farid Kamil.
Harap dia tak saman saya m(*_*)m

they're so sweet, aren't they?


Ouch! loving couple...

SELAMAT PENGANTIN BARU
TO FARID <3 DIANA
SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE SYURGA
FIRDAUSI..AAMIIN!

No comments:

Post a Comment