Saturday 29 June 2013

Sebenarnya Saya Isteri Dia ~review

Salaam....

Hai semuaaa....
Korang tengok ke...citer SSID ni? Sure ramai yang follow kan...saya jer yang ketinggalan sebenarnya. Sebab hari Jumaat saya takde kat umah, ke Muar utk aktiviti. Patutlah saya tak jumpa.

Dek kerana bijaksini nyer akal saya ni...jeng...jeng....jeng....saya pun google la! Tak reti reti ke mak jemah oiiii...Sekali taip tajuk tu, tuuuu dia! Berderet deret keluar link. Apa lagi....terjah lah! Terima kasih lah kepada blogger yang dok ghajin nau mengupload...dari episod 1 hingga la to present. Cepat pulak dia update tu. Salute la! Tapi sori ek...xingat nama blog tu.

Minggu depan episod akhir, kabarnya....tak sabar rasanya. Tapi kan....apa pulak helah saya nak bagi ye...iya la, kan tiap jumaat saya pegi attend aktiviti kat Muar tuuuuu....*garu peha yang tak gatal* fikir....fikir....hmmmm
Takpe, jangan kusutkan kepala...tiba hari jumaat tu nanti, datanglah idea jahat saya...ha ha sabau jer la.

*kredit to the novelis dan pengarah drama ni, my taste la citer komedi tak berapa romantik ni, i likeeee so much!*

No comments:

Post a Comment