Wednesday 6 February 2013

Aku Ok Jer

Salam..
Hai semua..lama betul tak mengupdate blog ni..
tak tau la kenapa, banyak benda nak diceritakan tapi
tertelan sendiri..ha ha ha

Hilang kata-kata,..apa yang jadi, aku hanya bermonolog sendiri. 
Wah! tetiba keluar perkataan MONOLOG la pulakkk..

U know what..banyak benda yang berlaku
lately, nak dicerita satu persatu
mungkin tak termampu tapi cukup lah aku katakan..
ianya meninggalkan kesan yang 
amat mendalam didalam hati ni.

Foto ehsan dari instagram lynaza Ali ~pinjam kak ya :p

Foto ni diambil waktu aku leka bercakap di telefon,
Waktu ni seorang sahabat lama di zaman sekolah sedang bercerita
tentang sakit dia..kanser usus.
Dalam terkejut aku tu, sempatlah berkongsi sikit
apa yang patut dan tak patut untuk dia
yang baru mengalami sessi kimono...soon.

Aku harapkan dia yang kumaksudkan akan diberikan kekuatan
yang optimum, sabar...dan banyak ingatkan Allah.

Kenang-kenangan di hari pernikahan dedek..SMILE!
Ok..kita jump to another story pulak.
Berbesar hati la sangat-sangat (walaupun hakikatnya hati aku ni kecik jer..haha)
 dijemput bersama rombongan keluarga
Kak Lina (Zalina DAtuk Seri Abu Zahar)  & Abg Ali
ke majlis pernikahan anaknya yang kedua di Seremban.

SELAMAT PENGANTIN BARU
MOHD RIDZUAN & NORJANARIAH

 Dari lubuk hati yang paling dalam..aku harapkan hubungan
silaturrahim yang lama terjalin antara kita
akan kekal sampai bila-bila..in shaa Allah.

AKU BERSANGKA BAIK DENGAN SESIAPA
AJE, WALAUPUN HAKIKATNYA TAK SEPERTI
YANG AKU SANGKAKAN..AKU TAK KECEWA SEBAB
ALLAH LEBIH TAHU YANG TERBAIK BUAT HAMBA~NYA.
apa yang penting....BERSYUKUR. cheerssssssss

No comments:

Post a Comment