Sunday 17 February 2013

Majlis Sambut Menantu

Salaam...
Siang tadi aku ke kenduri...again? Ha ha ha...Ya..sambut menantunya,
Janna...Dah sesak wall laman sosial aku upload pic via 
instagram kan? Tapi takde story mory..tertanya-tanya jugak
korang kan...siapa kahwin...anak DAR ke? 
(anak melaka jer kenal siapa tu DAR...)
Al maklum ada pulak pic DAR sekeluarga bergambau 
dengan mempelai..

Sebenarnya the groom ni anak kedua kepada pasangan
Zalina Datuk Abu Zahar
&
Mohd Ali

Kebetulan nama kedua dua besan ni sama (Mohd Ali)
tu yang kita keliru..tu lah, bagus kan..Tuhan punya kuasaaaa..
Jadi yang berkahwin ni cucu kepada Datuk Seri Abu Zahar.
Datin SEri Khalijah bt Mohd Jiddi.

Wahhh...siap lengkap explaination aku...

Entri kalau takde gambau...tak menarik ek?
Let's enjoyyyy detik-detik yang dirakamkan melalui 
Samsung Galaxy Tab 2 ku..(iklan free pulakkkk)

Jommm...

Dipintu masuk Dewan Mini Stadium Bistari


Pelamin yang cantek...


Mama Abah pengantin Kak Lina & Abg Ali


Tengok Edin, ingat mak dia..kawan sekolah aku..we were so close!


Janna the bride


Oh Goshhh..i swear the cake soooo gorgeous!!!


Damn it! Syg nak cederakan kek ni....ha ha ha


Kiri kanan tu anak menantu pertama, anak DAR :))


Makin besar keluarga ni...Tahniah!

Sekian saje lapuran dari wartawan tak bertauliah ni yea...

Payah bebenor nak upload gambau..line network huru hara...jap jap
ke laut...dah la putera katak ku jadi lipan...sempat buat silat kuntau tadi tu,,
till next entry....bye for now.


corat coret : jadi tak pasti dengan apa yg aku rasa...makan masa lama untuk pulih ni



No comments:

Post a Comment