Sunday 10 February 2013

Majlis Kenduri Kahwin lagi...

Gong xi fat chai..heppi chinese new yearrrr
Wahhh aku attend lagi kenduri kahwin...sedara jugak ni tapi kata 
mak jauh sket laaaa tp still sedara kann...

Lupa plak nak beri salam ek....Assalamu'alaikum semua...
Tetiba plak jadi rajin nak tulis entri...(aku sedang memujuk hati sendiri
sebenarnya ni sob...sob)

Takpe kita tinggalkan kesah ku yang mengusik jiwa raga ni, let's
talk about story mory wedding yang aku attend mlm semalam majlis akad
nikahnya: Siti Diana bt Mohd Ranni & Faiz.

Banyak dah majlis nikah yang aku pergi, tapi yang satu ni
buat hati aku amat amat tersentuh...tau kenapa? Tak tau
takpe...meh aku kasi tau.
Tengok pic ni....

Doa...

Selesai akad nikah, Faiz duduk-duduk bersembang dengan
isteri yang baru dinikahi...aku perhatikan jer dari jauh..then
faiz pegang tangan Diana..(tak dengar la apa yang diorang sembangkan)
bila faiz letak tangan dia ke ubun2 Diana..
aku tau dia tengah baca doa untuk isteri dia..diana menangis...aku pun pun menangis sama..
tak tau kenapa tapi hati ni sangat tersentuh..dalam hati aku berkata, in shaa allah
rumahtangga yang dibina akan bahagia dan berkekalan hingga
ke akhir hayat..aamiin

Comel betul depa ni kan...

Permulaan yang baik pasti berkesudahan yang baik jugak..

Persandingan disiang esoknya tema kaler merah dan putih..cantek youuuu
Snap gambau pun seronok...mood ceria gituuuu


Sambut suami datang...

Laju groom berjalan ke arah the bride..ha ha sabo dik

tadaaa...gotcha! Smiling...bahagianya

Buat Faiz dan Siti Diana, semoga sabar dalam alam rumahtangga..

No comments:

Post a Comment