Monday 11 February 2013

Sana sini Tab...

Salam...kita masih dalam mode PUBLIC HOLIDAY kan...
Dari awal pagi tadi dok melayan laman sosial..pastu blog walking..
jengah blog kawan-kawan, terbaca la pasal entri Galaxy Tab..kebetulan
aku pun baru jer sebulan kut gunakan gadget ni.

Sebut pasal menatang ni `hang' teringat aku satu hari tu jadi kat aku,
tak tau nak buat apa...sudahnya off jer skrin. Tapi kan 
jadi panas la dia, sebab tak OFF properly.
Kebetulan aku bertandang kerumah Kak Lynaza,
ceritalah pada dia...dia cakap apa ko tau...

haha...belum cerita aku dah ketawa nih! Jadi jugak kat dia, kesahnya.
Tau dia buat apa? Sebab panik tak tau nak buat apa, dia buh
Tab dia dalam fridge! HA HA HA ketawa beso aku...
sebab dia kata, takut jadi panas kan.

Akhirnya dia ajar aku, `ko tekan lelama kat button power tu, nanti dia 
OFF. Wahh...ye laa...lega sangat-sangat. Tq kak...
Korang ada tak pengalaman lain...let's share kat sini.


ko nampak apa yang aku nampak ke? huhu..syhhhhh tgh chat dgn tutttt 

Semalam try update blog guna gadget ni...mulanya OK jer
tapi mungkin sebab connection network too slow..akhirnya balik guna laptop.
Takpe nanti lain kali try lagi...belum boleh condemn kaw kaw..kena
kenal lebih mendalam lagi ek? he he he..till the next entry..bye.

No comments:

Post a Comment