Friday 20 January 2012

AKU, DIA DAN GOAT MILK

status kt whatsapp : where to find goat milk...
beberapa hari lepas tu, kawan ku,nonet.... msg.
sesi berbalas-balas msg ni..

yaayyy.....gedik kan goat ni senyumm...
tapi aku sukaaaa....kata story tentang goat, milk...

nonet : beli goat je...buat pet..

aku : Huhu...nak tambat kat mana....

nonet : buat pet, legar dalam umah je..mana payah tambat...

aku : Ehh...karang dia tabur maajun dia atas sejadah aku..camno...

nonet : namanya pun pet, kan boleh diajar....

aku : hhurmm...aku hantar kat nursery ko dulu la, kasi trainning boleh...?

nonet : aku takde pet dah berpuluh tahun...dah tutup dah nursery aku tu...

tu laa...dua-dua sengal kan...melarat-larat...well, time tu pun agak dah larut malam so..layannn
nak dijadikan cerita beberapa minggu yang lepas, aku jalan-jalan kt carrefour wangsa maju..kan banyak kiosk kat ruang legar dalam tu kan..belek-belek, usha-usha...ternampaklah  ni haaa..

 
nampak cam sedap jer tu kan...nak cari pure fresh goat milk..kena tunggu orang perah susu tiap hari ek? haha..ada ke orang bela goat kat kuala lumpur ni? huhu...melainkan kahwin dengan gembala goat kan...
dipendekkan cerita, aku beli...produk orang kita ni. supportttttttt....rasanya? marvelous! try laa...


1 comment:

  1. kalau goat ni boleh disangkar macam rabbit tu..memang aku bela!

    ReplyDelete