Monday 2 January 2012

HU LA LA......

Bismillah...

Aku tak suka memperkatakan tentang orang dalam kehidupan seharian, biar lah orang nak kata aku ni ketinggalan @ anti sosial @ hidup dalam dunia aku sendiri @ tak mengikuti perkembangan semasa and etc...

Apa yang aku cuma boleh tuliskan kat sini, aku rasa rimas...rimassss....seseorang. Ya ampunnnn....memang aku rimas, seriusssss. Siapa? Tak nak bagitau. Aku cuma boleh katakan, rimas aku tahap gaban! hahaha...apa aku nak buat dengan dia ni ek? 

                                                                           grrrr....

Ya Allah, bantulah hambaMu yang kerdil ini...berilah aku ruang untuk diri ini...tanpa gangguan...aku bukan kejam cuma aku berhak untuk tidak di ganggu, kan meow? Grrrr.........

Aku tak sambut tahun baru masihi ni...mengarut! Cuma guna kalendar kerja aje. Dah diorang guna, kita terpaksalah ikut. Nanti aku sebut bulan hijrah, diorang blur plak..ekekekek...

I'm just an ordinary girl...nothing special about me....










No comments:

Post a Comment