Friday 27 January 2012

JALAN-JALAN...

Semalam off day, still...aku ke Taman Melaka Raya..buat apa...? down grade broadband aku yang tersangat laju ni (hahaha....) Sana sini jalan sesak...ruang parkir pun takde! aahh! panas membahang...subhanallah..sabau jer la! Tapi semua urusan dapat diselesaikan mengikut jadual...

singgah solat zohor kt masjid ni...
Owh..awal lagi..so kami (dgn adik aku) ke Jaya Jusco Ayer Keroh. Target : BOOK STORE!
Sebab ada buku yang dah lama aku cari tak jumpa-jumpa...puas dah riki2...teka buku apa...
Haaa...memang dah takdir kan, dapat....dapattttt...kat sini..alhamduillahhhhh...syukur!

haaa...ni la bukunya. =)
dah baca intro, so interesting! tak sabar nak baca...nanti aku kupas nya isinya...tungguuu...

singgah solat asar kt sini~masjid Al-Azim



Heppi sangat sebab dah dapat apa yang aku nak..so singgah lah kat sini sebab adik aku dah sebut kan...right after the solat, we drove back to Jasin...teringat gulai keladi masak asam...ho ho..laparrrrrrrr

No comments:

Post a Comment