Thursday 19 January 2012

BUKTIKAN CINTA...

Bismillah...

Nabi S.A.W Bersabda:
"Barang siapa yang mengikuti sunnahku, bererti dia cinta pada-KU, dan barangsiapa yang cinta pada-KU, maka akan masuk ke SYURGA bersama-KU"

Selawat keatas nabi junjungan kita baginda Rasulullah s.a.w...dan seluruh keluarga baginda. Entri kali ni saya nak bercerita tentang sunnah baginda...yang ni kita mampu, kan kita mengaku cintakan baginda, kita ikut la sunnahnya....selain selawat dan salam, banyak sebenarnya yang kita boleh ikut. Terutamanya bab makan..Cara baginda makan, apa yang baginda makan...carilah, sekarang ni pun dah banyak muslimin saudara kita yang memasarkan produk-produk makanan sunnah ni. Support la ekonomi orang kita.


Hari ni berakhirlah penantian saya...parcel berisi 3 barang yang menjadi kegunaan baginda; wangian kasturi ambar (kegemaran baginda ni...), za'faran; niat saya nak bagi kt bonda =)) & cuka epal.


Saya selalu dengar tentang kebaikan-kebaikannya di corong radio pilihan saya, google la..sekali klik..tu diaaa...berlambak dalam senarai.  Mestilah kena pilih kan...so, alhamdulillah akhirnya saya menemui apa yang saya cari. Banyak khasiatnya...Jenguklah sendiri link ni eh..www.deanjungkiswah.com




Selamat berhijrah...beralih dari menggunakan minyak wangi ntah apa-apa kat pasaran, baiklah kita gunakan wangian yang sangat digemari oleh baginda Rasulullah s.a.w.

Istimewanya wangian-wangian ni dan produk yang lain di laman web tu, di ruqyah kan...untuk tujuan rawatan. Ada jugak lain-lain pilihan; rose...(next order la ni..ha ha ha harusssssss)...check it outtttttt ;-)

p/s: tak sabar-sabar nak calit wangian ni...hurmm...aromanya memang merawat jiwa laaa..proven!

1 comment:

  1. cantek la botol tu kan...rasa nak start kumpul balik ni..

    ReplyDelete