Thursday 29 March 2012

APA ADA PADA TARIKH 29.03.2012


Tidak memberi makna pada sesiapa, cuma aku.. Entri ni sangat memberi erti; tarikh yang tak akan aku lupakan sampai bila-bila. Aku tidak bersendiri disini kerana Pencipta ku sentiasa dekat..Terima kasih Ya Allah, kerana memberi peringatan yang sangat halus...penuh berhemah. Ku syukuri segala nikmat-nikmatMU selama ini. Akan ku jaga dan terus mensyukurinya...

Diwaktu manusia tidak memperdulikan diri ini, Engkau sentiasa ada...Diwaktu aku mengharapkan sokongan manusia yang cuma mementingkan dirinya, Engkau pasti ada...Benarlah kata-kata yang ku dengar; Jika engkau mencari redha Allah akan marahnya manusia, akan Allah cukupkan rezekinya...tapi jika manusia cari suka manusia akan marahnya Allah, Allah serahkan dia sepenuhnya kepada manusia.

Terima kasih pada yang prihatin...meluangkan waktu menemaniku menyusuri liku-liku jalan yang aku lalui...

2 comments:

  1. Apakah makna tarikh 29-3 tsb adalah hari Ulang Tahun admin ya?. Kalau iya maka saya mengucapkan Selamat Ul-Tah ya, semoga panjang umur, banyak rizqi, selalu sehat dan tercapai cita-cita, amin.

    ReplyDelete