Tuesday 6 March 2012

DALAM RESAH AKU PERCAYA...

Dah lebih dari seminggu
Aku usahakan
Doa..munajat...ikhtiar...
Aku lakukan segala yang termampu...

Setelah itu...
Aku perhatikan perubahan..
Elok kah? Semakin baik kah?
Walau dalam hati sedikit gundah..

Namun 
Aku yakinkan hati ni..
DIA lebih berkuasa dari segala yang berkuasa disekelilingku ini
DIA lebih mengetahui dari apa yang aku ketahui
DIA lebih dari segala yang LEBIH.. aku tau

Janganlah hati berhenti berharap
Janganlah hati menangis
Janganlah hati...jangan marah pada takdir
Jangan marah pada DIA

DIA teramat mengasihi ku

......lebih dari yang aku tau.

4 comments:

  1. Janganlah hati berhenti berharap,
    Janganlah hati menangis,
    Janganlah hati...jangan marah pada takdir,
    Jangan marah pada DIA...,
    Karena dia juga insan biasa yang percaya pada takdir dari yang maha kuasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...menunggu takdir yg disuratkan untuk diri ini, sejak azali.

      Delete
  2. (menunggu takdir yg disuratkan untuk diri ini, sejak azali). Kalau i boleh tau honey ej menunggu takdir mengenai apa?.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat umum; luas pengertiannya. boleh dikaitkan dengan apa saja. ;-)

      Delete