Thursday 14 March 2013

AWAN DANIA THE MOVIE ~ review

INDAH KABAR DARI RUPA

Hari pertama tayangan, teruja ni nak tonton...ulasan dah dengar sendiri dari Scha kat program Meletop...behind the scene pun dah tengok...tambah pulak pengarah nya bukan calang2 org yaaa....rashid sibir! Tinggi menggunung harapan aku nak tengok movie nih!  Sekali.....bila ditayangkan....ni ke arahan rashid sibir? Erkkk....sori guy....tak setanding dengan nama mu yang gah didunia ffilem. Ku kuciwaaaaaaaaa.....amat...amat ...amat sangat kuciwa.

Rasa tak berbaloi jer masa yang aku habiskan dalam cinema hari ni...what a waste! Baik ler aku tonton kartun....nama pun kartun...kan? Bukan ler tujuan aku nak sabotaj tapi....sakit ati la tengok. Ok nak dikomedikan.....aku rasa Istanbul aku datang much much better! Eeeerghhh....u got what i mean or not????

*thumbs up ISTANBUL AKU DATANG*

No comments:

Post a Comment