Saturday 2 March 2013

Semakin hari...

HATI MERASA...MULUT MENYEBUT

Salaam...
Selamat berhujung minggu. Cuaca yang hangat bangat ni memang membataskan aku untuk keluar kemana-mana...ke ada jugak yang keluar berjimba?? Panasnya geng...ya ampunnnn...mencair diri dah ni. Semoga jadi sejuk hari ni nanti...aamiin! \*_^/

Malam semalam pegi ke satu program / aktiviti suatu biz plan, hati aku jadi makin terang jadinya...in term of many things. About life...love...career dan dia.Tetiba jadi sebak...tak tau kenapa. Terfikir sebab kenapa aku sebak dari masa aku on da way balik dari JB lagi malam tu..rupanya Allah nak duga aku lagi. Apa lagi yang boleh aku ucapkan saat ni...terima jer la, kan? No complaint at all.

I live my life according to the wind blows...yeah, he was right! Pretend that i'm fine. Goshh..only God knows inside me. I just wish everything is gonna be ok, soon. I miss my life back to be normal again. If he knows what i felt about him...he wouldn't say that to me ;(
 
*Resting and hoping God will send the angel to correct everything for us.*


No comments:

Post a Comment