Thursday 14 March 2013

MESTI ADA ....

Watch "All Cried Out - Allure feat. 112 (with lyrics)" on YouTube

LAGU YANG JADI KENANGAN...

Masa tengok tv terdengar la lagu...total eclipse of the heart, sooo evergreen kan? Rasa nak ikut nyanyi aje...cepat2 cari kat youtube, sumbat earphone and sing! Makkk aiii....rasa nak karaoke plak aaihhh...

Cerita pasal lagu ni, mesti korang pun ada lagu yang jadi kenangan dalam hidup korang kan? Aku....banyak jugak...paling buat aku terkesan, lagu tu haaa...ALL CRIED OUT by ALLURE. Istilah terkesan pada aku; dengar jer lagu tu...automatik teringat dia. Ada kisah sebenarnya...hari tu (dah bertahun berlalu laaa) dia bengang dengan aku...kami ada la argue on something....ingatkan dah settle la...aku sedey sket la...tau2 aku dapat parcel kat ofis, isinya CD lagu....dia sengaja rakamkan untuk aku dengar, termasuk lagu tu...2X Ok!!! Ya ampunnn...ha ha

Lepas dapat tu, biasanya adik dia akan call...tanya..."kakak dah dapat ke parcel dari abg?.....best tak lagu2 yang abg composed utk kakak? Ha ha...abg tu senget! 2x dia record lagu all cried out tu..." Bila kenang2kan balik...i missed those old days, really do ;(

*tak kan ada T.I.P. the 2nd....sbb U tetap the ONE & ONLY. knowing u....the best thing happened in my entire life, ever" 

No comments:

Post a Comment