Friday 8 March 2013

BIAR RASA ITU KEKAL

Rasa cinta itu indah
Bila kita bertemu insan yang tepat...mempunyai rasa yang sama

Salaam Jumaat...

Seawal ni aku dikejutkan olehNya...berkesempatan untuk bertahjud, sujud kepadaNya..syukur...alhamdulillah terlerai ikatan kaki dan tanganku. Semoga tiap doa dan bisikanku didengariNya. Rasa yang hanya DIA tahu...rasa amat tulus...luahan yang amat ikhlas buat dia yang mungkin tidak sedar.

Apakan daya...ujian pasti ada. Sebesar mana ujian tu hak Dia untuk menentukannya, sekuat mana diri aku pun hak Dia yang mengaturkannya. Aku cuma terdaya berusaha dan berikhtiar mengikut kemampuanku.

Aku bersyukur sebab masih diberi Rasa Cinta dan Rindu yang dianugerahkan kepada hambaNYA yang hidup, ye laa orang yang dah mati takde rasa tu kan..kan bila mati terpisah kita daripada ahli keluarga, kawan dan taulan kecuali Amal Jariah. Betul? Hmmm....

Dah lama sangat aku tak diserang sakit kepala, siang tadi merasa laaaa....perghhh sangat amat. Tak boleh makan panadol pulak...habis daya, picit picit jer laaa lepas tu Zzzz...why? Aku alergic panadol dan seluruh ahli keluarga panadol...biasa ke...soluble ke...semua TAK BOLEH! Ok? NOTED. GOOD. TQ.Ha ha ha...kurangkan kandungan drug dalam badan ya. Sebabkan cuaca yang TERamatlah panasnya siang tu. Harap harap hari ni Allah redupkan cuaca buatku...heeeee....

*ku tunggu jugak kabar dari dia, hmmm takde...sedey sikit la. :( *


pic ni hakmilik jentayualami.blogspot ya

No comments:

Post a Comment