Sunday 24 March 2013

SIAPA SANGKA

JUMPA ORANG JASIN DI KUALA LUMPUR

Salaam....

Kat mana aku ni....Sri Gombak..iya...la ni kat dalam rumah kawan sekolah, Zainah Tompang..dulu sama2 dok asrama puteri SIS! Tak sangka ada orang jasin dalam bandar besar ni...seronoknyerrr...riuh betul rumah, nak kenduri cukur jambul.

Korang plan apa hari ahad ni...aku jap lagi nak ke rumah kawan lama...pernah kerja sama2 dulu kat architect firm...excited dia nak jumpa aku...katanya nak masak...jangan macam2 pulak ya Sam...perut aku ni tak besau mana pun...

Eh! Picture masjid tu...masjid kat depan rumah...best kan? Selalu dapat solat jemaah, join majlis ilmu...katanya memang sengaja mintak dekat masjid...subhanallah...takde alasan nak lupa or tak dengar azan kecuali A.B.C. *Allah Bagi Cuti* heeee...untuk pompuan jerrrr

Sambil menunggu kawan aku bersiap (Kak Zaliza pun sama2 dulu dok asrama zaman skool) layan la blog ni...meng update ya..Nampak dah nak siap tu, aku chow chin chow la ek...babaiiiii

Corat coret: nak g dah...

No comments:

Post a Comment