Sunday 10 March 2013

SANTAI....

SUSUT KEWARASAN
TERJEJAS KESIHATAN
TEGUH PENDIRIAN
KALIS UJIAN....

Salaam

Pagi pagi dah buka laman sosial, mungkin tak ada yang sedar...sepanjang malam semalam aku DEACTIVATE page tu dan OFF handphone sebab menahan diri dari jenguk jenguk 2 benda tu. Dah lama betul tak batuk...selsema dan demam ni..ada sebab aku kena hati2...leceh kena refer ke hospital putrajaya...jauhhh tau dari Melaka, tol dan minyak. Tapi semalam aku kecundang juge...masih batuk dan selsema saat aku update blog ni. Ingatkn tahap imun badan dah cukup power...tapi terkucil. Innalillahi wa inna ilahi rojiunnn.

Tiap kali jenguk fb aku muak...bosan...erghhhhh cukup cukup lah tu dowh! Korang tak stress ke asyik2 post atikel orang tu salah...orang tak betul...macam bagus2 jer gamaknyer. Lagi lah (rasa dahi....panas siut!) demam dan batuk ni rasa nak landing jer...hp masih OFF...= do not disturb me.

* Really hope when i wake up in the morning i'm getting jackpot from my tiny wish....dreams comes true. *

Aku dalam tempoh menimbangkan sesuatu...antara impian kehidupan yang terbentang untuk ku pilih. Dia yang aku sebut2 dalam entri aku sebelum ni sah tidak berada dalam list, sebab? COWARD! Dah tak rasa apa dah sekarang ni...plain & empty.

Keadaan aku waktu ni takde kena mengena dengan picture dibawah ya...sekadar hiasan semata2. Pinjam ek zety & suami.


No comments:

Post a Comment