Monday 11 March 2013

BERBISIK

ADA KAWAN RASA TERSENTUH
BILA AKU SEBUT ...BERBISIK

Salaam...

Entri kali ni aku tulis waktu masih berada dalam masjid kat Tangkak. Lepas temankan kawan2 makan tadi...azan pun dah masuk waktu zohor, singgah jer laaa...lama betul tak ke sini, maksud aku solat kat masjid ni.

Ok...bila aku sebut BERBISIK pasti sorang kawan aku akan rasa sangat tersentuh. Tak tau la kenapa...dan aku terpanggil nak tulis pasal benda ni pulak. Ye laa aku suka sebut perkataan tu bila aku cakap kat dia, aku nak solat @ berbisik kepada Tuhan.....saat kita solat tu sangat istimewa kan, hanya aku dan Tuhan...berdoa, mengadu jahatnya dak tut...sebab buat aku menangis! Takutnya dak tut sebab permintaan kecil aku...ha ha ha...Allah tak bagi tut sebab Allah dah sediakan yang lebih baik untuk aku. Iya...

No complaint...no bugging....no...no...no...

Dah aku nak gerak...tinggalakn masjid ni untuk urusan lain. Terima kasih ya Allah menjemput aku solat disini, hari ini. Semoga berjumpa dilain wzktu solat...in shaa allah

*hmmm...berbisik...berbisik bisik padaNYA*

No comments:

Post a Comment