Saturday 9 March 2013

BIAR AJE

BILA TAK DAPAT BENDA YANG KITA SUKA
KITA KENA SUKA  BENDA YANG KITA DAPAT
Salaam...

Pelik bebenor sub title ni ek....
Sejujurnya.... kita pasti diuji dengan keadaan macam ni, kan? Kita tanya...kenapalah kita tak dapat benda yang kita nakkkk sgt...yang tak nak tu la yang ada depan mata. Aaaaishhh...haruuuu...abih nak buat macam mana? Kut yang kita nak tu nanti menyusahkan kita, we wouldn't know kan? Hahh campur gaul dengan bahasa Jerman...yang paham, paham ler...kalau tak paham, buat2 ler paham yo? Buka kan minda...tarik nafas deeply...lepasss...apa yang aku rasa?? Oren!

Sebenarnya tadi saje jer aku suruh kawan aku call dia...tanya...dia ckp "ok lah tu." ....tanpa rasa apa2...dia tak tau aku dengar suara dia di telefon. Sekarang aku faham keseluruhannya...semuaaaaanya. Biar aku simpan sendiri ok?

Apa yang aku nak ceritakan sebenarnya; penting untuk kita tanya 2nd opinion...tak buat keputusan melulu...kadang2 kawan kita nampak jelas apa yang kita rabunkan...al maklumlah...silau pun sejnis rabun gak kan? Aku la tu yang silau...hahaha
Time ni aku lebih tenang...terima jer apa pun yang ditakdirkan...Allah mestilah dah plan yang terbaik kan? Semoga semuanya baik2 aja ya?

*dah takde apa nak pesan dah....*

do not steal jentayualami.blogspot's belonging

No comments:

Post a Comment