Thursday 2 February 2012

DETIK INI...

bees tu pun nak raikan, t.kasih  =)

sengaja tunggu, nak tengok counter tu ke angka ni. first time create akaun ni dulu, lama dah..tak ingat exactly bila tarikhnya, then perap..sebab tak tau nak tulis apa..nama blog pun main hentam aje, ni bukan nama asal pun...just for the sake to get the akaun aje...buh la apa nama pun, no problem!

yang jadi bersemangat menulis ni sebab, tak tau kat mana nak disimpan atikel-atikel yang sangat saya sukai macam entri pasal rahsia solat diawal waktu dan sempadan warna tu..saya berkongsi dari entri DR.Jaffry. saya dah bagitau dia, saya nak kongsi dengan orang lain, dimuatkan dalam blog kesayangan ku ini :p
Thank you so much prof! 

dan ada lagi entri yang saya suka, MAQAM-MAQAM ROH tu..sangat mendalam pengertiannya, pada yang faham la..yang tak faham tu, abaikan jer..k? entri tu buat saya berfikir..audit diri sendiri; bak kata prof dr. muhaya. dan saya pernah bersembang dengan dr yang merawat saya di klinik biasa saya kunjumgi, kami boleh bersembang tentang topik ni, berkongsi pendapat dan pandangan dengan cara yang sihat; tanpa perlu menghentam atau pun menembak with hates or anger..or nak put down sesiapa. insyaallah, pasti nak jumpa lagi dr ku itu, nak tanya banyak lagi ni...(besar sungguh harapan ku ni..moga diizinkanNYA..AAMIIN!)

ENJOY URSELF, K. BE MY GUEST. DONT FORGET TO LEAVE ANY COMMENT FOR THE BETTER ;-)

p/s: tq so much, awak...for being so supportive..syg awak tau ;-)

No comments:

Post a Comment